مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-15ورزشي

رییس سازمان سینمایی: 90 شهر بزرگ فاقد سینما در کشور داریم


محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی گفت: براساس استاندارد جهانی، به ازای هر 10 هزار نفر یک سالن سینما باید وجود داشته باشد این در حالی است که در کشور بیش از 90 شهر بالای جمعیت 50 تا 100 هزار نفر فاقد سالن سینما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این دیدار که صبح امروز (24 آبان ماه) صورت گرفت، محمد خزاعی ضمن ارائه گزارشی از روند سفرهای استانی سازمان سینمایی در راستای رویکرد عدالت فرهنگی، توسعه زیرساخت سینماها و استعدادیابی در دولت سیزدهم، گفت: استان آذربایجان غربی در حوزه های زیرساخت فرهنگی و ورزش در مسیر توسعه قرار دارد.

وی افزود: وضعیت زیرساخت سینمایی کشور در مقایسه با کشورهای منطقه در شرایط مطلوبی قرار ندارد و در این زمینه به اقدامات جهادی برای توسعه نیازمندیم.

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: براساس استاندارد جهانی، به ازای هر 10 هزار نفر یک سالن سینما باید وجود داشته باشد این در حالی است که در کشور بیش از 90 شهر بالای جمعیت 50 تا 100 هزار نفر فاقد سالن سینما هستند.

وی خاطرنشان کرد: نقشه راه ما در این زمینه دستیابی به افق 1000 سالن در دولت سیزدهم است و طی دو سال اخیر تا کنون زمینه های بهره برداری از، بیش از 230 سالن سینما را فراهم کرده ایم و این روند با عزمی جدی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سینمایی: 90 شهر بزرگ فاقد سینما در کشور داریم

رییس سازمان سینمایی: 90 شهر بزرگ فاقد سینما در کشور داریم