مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-18بين الملل

برنی سندرز: اسراییل باید به سرعت بمباران غزه را متوقف کند


قانونگذار منتقد آمریکایی روز شنبه از رژیم اسراییل به دلیل ادامه بمباران غزه انتقاد و تاکید کرد که این حملات باید به سرعت متوقف شود و کمک های بشر دوستانه به دست مردم غزه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک قانونگذار مطرح آمریکایی بار دیگر از رژیم اسراییل به دلیل ادامه بمباران غزه انتقاد و تاکید کرد که این حملات باید به سرعت متوقف شود.

حملات وحشیانه ارتش اسراییل به غزه در حالی وارد چهل و سومین روز خود شده است که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطینی از تاریخ 7 اکتبر تاکنون حداقل 11 هزار و 500 فلسطینی از جمله بیش از 7 هزار و 800 زن و کودک به شهادت رسیده اند و بیش از 29 هزار و 200 نفر دیگر هم زخمی شده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، برنی سندرز قانونگذار ایالت ورمونت در آمریکا بعد از ظهر شنبه به وقت تهران در شبکه اجتماعی اکس نوشت: یک فاجعه انسانی وحشتناک در غزه رخ داده است.

اسراییل باید همین حالا بمباران را متوقف کند و اجازه دهد مقادیر عظیمی از کمک های بشردوستانه، از جمله سوخت به کسانی که به آن نیاز دارند، برسد.

جنگنده های رژیم اسراییل بعدازظهر امروز مدرسه الفاخوره در اردوگاه جبالیا در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش ها تاکنون بیش از 200 نفر در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنی سندرز: اسراییل باید به سرعت بمباران غزه را متوقف کند

برنی سندرز: اسراییل باید به سرعت بمباران غزه را متوقف کند