مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:152023-10-25سياسي

327 برنامه در هفته پدافند غیرعامل در ایلام اجرا می شود


 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیرعامل در استان ایلام، گفت: 327 برنامه طی این هفته در استان برگزار می شود.

- سعیدرضا کریمیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برنامه های هفته پدافند از سوم تا دهم آبان ماه در سراسر استان ایلام برگزار می شود، اظهار کرد: در همین ارتباط 327 برنامه مختلف در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه فردا چهارشنبه زنگ پدافند غیرعامل در یک هزار و 300 واحد آموزشی به صدا درخواهد آمد، اضافه کرد: همچنین با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی چندین رزمایش و مانور در استان ایلام در طول هفته پدافندغیرعامل با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت استان ایلام در بحث پدافند غیرعامل در صنعت آب، برق و گاز استان ایلام نیز طی این هفته بررسی و انتظار می رود که چالش.

ها و تهدیدات این بخش ها حل و فصل شود.

کریمیان یادآور شد: پدافندغیرعامل به عنوان یک عامل غیرمسلحانه به منظور کاهش آسیب ها، افزایش بازدارندگی، تقویت پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران یک امر همیشگی و دائمی است و بر همین اساس برنامه های پدافندغیرعامل در طول سال اجرایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

327 برنامه در هفته پدافند غیرعامل در ایلام اجرا می شود

327 برنامه در هفته پدافند غیرعامل در ایلام اجرا می شود