مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-09اقتصادي

درخشش غول های صنایع غذایی ایران در بزرگترین همایش بین المللی صنعت غذا


گلفود 2023 به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در حالی به ایستگاه پایانی رسید که شرکت های برتر صنایع غذایی ایران با حضوری موفق در این رویداد، - گلفود 2023 به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در حالی به ایستگاه پایانی رسید که شرکت های برتر صنایع غذایی ایران با حضوری موفق در این رویداد، درخششی قابل توجه داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورنیوز، گلفود 2023 به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت غذا در حالی به ایستگاه پایانی رسید که شرکت های برتر صنایع غذایی ایران با حضوری موفق در این رویداد، درخششی قابل توجه داشتند.

اینجا در نمایشگاه صنایع غذایی گلفود دوبی هم مثل هر نمایشگاه دیگری، روز پایانی پرشورتر و شلوغ تر از روزهای قبل است.

بازدیدکنندگانی که خود را از اقصی نقاط جهان برای برقراری ارتباطات جدید و بازاریابی محصولاتشان به شهر بندری دوبی رسانده اند با چمدان های کوچک، در راهروهای نمایشگاه می چرخند، کارت ویزیت و اطلاعات رد و بدل می کنند، از محصولات مختلف می چشند، سوالات خود را مطرح می کنند و به امید ادامه روابطی که شروعش در دوبی و پایانش در شهرهای مختلف جهان است، غرفه ها را ترک می کنند.

غرفه ها بر اساس عرصه و ابعاد فعالیت شرکت ها و ملیتشان در 17 سالن توزیع شده و شرکت کنندگان با ارائه نمونه محصولات در حوزه های مواد اولیه، فرآوری و بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش غول های صنایع غذایی ایران در بزرگترین همایش بین المللی صنعت غذا

درخشش غول های صنایع غذایی ایران در بزرگترین همایش بین المللی صنعت غذا