مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 03:252023-11-09سياسي

سمنان کمبود نیروی کار دارد؛ اما کسی برای کار نمی آید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به ویژه شهدای کارگر، به اهمیت کار و تلاش در آموزه های دینی اشاره و اظهار کرد: کار، عیار انسان است و علاوه بر حل مسائل اقتصادی، ثمرات اجتماعی و فرهنگی فراوانی به همراه دارد.

امام جمعه سمنان افزود: امام جعفر صادق (ع) به یکی از یاران خود می فرماید أغْدُ إِلَی عِزِّکَ ؛ صبح زود برای تأمین عزت [از خانه] بیرون برو! مطیعی با بیان اینکه کار و تلاش در آموزه های دینی عبادت محسوب می شود، اظهار کرد: نقل است که امام محمد باقر (ع) در اوج گرما در مزرعه ای در حال کار و فعالیت بودند که یکی از افراد به ایشان عرض کرد چرا به خاطر دنیا این قدر سختی تحمل می کنید و امام فرمود ما کار را عبادت می دانیم.

وی با ابراز نگرانی از تغییر محسوس فرهنگ کار در دهه های اخیر گفت: با وجود کمبود نیروی کار در استان سمنان، متأسفانه از فرصت های شغلی موجود استقبال نمی شود.

مطیعی ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان تحصیل کرده را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: استان سمنان یکی از مراکز مهم معدنی در کشور محسوب می شود و باید با توسعه واحدهای فرآوری، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان کمبود نیروی کار دارد؛ اما کسی برای کار نمی آید!

سمنان کمبود نیروی کار دارد؛ اما کسی برای کار نمی آید!