مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 22:102023-10-28سياسي

دشمن روی ایجاد تقاضای کاذب برخی کالاها تمرکز کرده است/ FATF یک مسئله سیاسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم نکوداشت پدافند غیرعامل که امروز در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، - رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: دشمنان ایران قرارگاه جنگ اقتصادی علیه کشورمان ایجاد کرده اند.

بطوریکه یک اقدام اقتصادی در کشورمان منتهی به تحریم می شود.

تمرکز دشمن بر کشف اطلاعات و زنجیره خدمت حوزه پولی و مالی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم نکوداشت پدافند غیرعامل که امروز در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، گفت: دشمن در راهبرد جنگ ترکیبی، ستون فقرات جنگ را فشار اقتصادی قرار داده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات پولی مالی یکی از ابزار هایی است که در جنگ اقتصادی بکار گرفته می شود که باید نسبت به محافظت از این اطلاعات اهتمام جدی داشته باشیم، تصریح کرد: حملات سایبری به زیرساخت های پولی و مالی نیز یکی دیگر از جنبه های جنگ ترکیبی حوزه اقتصادی است.

جلالی افزود: در دولت قبل یکی از آقایان آمدند، یک سامانه کشف تقلب روی سیستم بانک مرکزی بارگذاری کنند، ظاهرش یک شرکت داخلی بود، اما پس از تحقیق متوجه شدیم یک شرکت آمریکایی در دبی نمایندگی به یک شرکت ایرانی داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن روی ایجاد تقاضای کاذب برخی کالاها تمرکز کرده است/ FATF یک مسئله سیاسی است

دشمن روی ایجاد تقاضای کاذب برخی کالاها تمرکز کرده است/ FATF یک مسئله سیاسی است