مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-14سياسي

زمینه سرمایه گذاری چینی ها در صنایع پایین دستی کرمان فراهم است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: زمینه سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی کرمان برای سرمایه گذاران خارجی از جمله چینی ها فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر حسین زاده صبح امروز در دیدار با شو وی سرکنسولگر چین در بندرعباس اظهار داشت: ارتباط ایران و چین در بهترین سطح است و چین مسیر توسعه را با دانش و تکنیک به خوبی جلو رفته است.

وی با اشاره به جنایت صهیونیست ها در غزه و سکوت جامعه جهانی تصریح کرد: ایران به عنوان قدرت منطقه با صراحت این جنایت ها را محکوم می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در ادامه سخنان خود از تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سخن به میان آورد و ابراز داشت: کشور ما هرچند همیشه در تحریم بوده است، اما این تحریم ها روز به روز برای ما تبدیل به فرصت شده است.

حسن زاده با اشاره به پیشرفت های استان کرمان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: تا چند سال قبل سنگ خام از معادن استان کرمان صادر می شد اما امروز به تولید شمش رسیده ایم.

وی از فعالیت 107 واحد دانشگاهی در استان کرمان خبر داد و چهار فصل بودن استان کرمان، عبور دو زون بزرگ زمین شناسی دنیا از کرمان، انرژی های پاک و تجدیدپذیر با توجه به 300 روز آفتابی، 9 اثر ثبت جهانی یونسکو و تولید حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سرمایه گذاری چینی ها در صنایع پایین دستی کرمان فراهم است

زمینه سرمایه گذاری چینی ها در صنایع پایین دستی کرمان فراهم است