مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-04سياسي

رسانه ملی آمادگی معرفی شهرستان جهرم را دارد


رسانه ملی در استان آمادگی دارد مستندهای درخوری را از شهرستان جهرم در زمینه های مختلف تولید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار با نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت : بافت فرهنگی و پیشینه مذهبی، شجاعت، رشادت و بلوغی که در دیار جهرم وجود دارد ظرفیت مستند سازی خوبی را ایجاد کرده است و صداوسیمای فارس آمادگی دارد مستندهای درخوری را در این زمینه بسازد.

پهلوانیان از آمادگی صداوسیمای فارس برای پوشش برنامه های هفته جهرم در حوزه های پیام از جمله خبر ، سیما و صدا خبر داد و افزود: شهرستان جهرم ظرفیت های فراوانی دارد و صداوسیمای فارس آمادگی دارد مستندهایی را از جهرم در زمینه های تاریخی، فرهنگی و اقتصادی تولید کند تا از  شبکه استانی و شبکه های سراسری پخش شود.

نماینده مردم شهرستان های  جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: از 20 تا 26 آبان هفته فرهنگی جهرم نامگذاری شده است و گروه های فنی و تخصصی در جهرم فعال اند تا برنامه مناسبی را در هفته جهرم داشته باشیم.

  رضایی افزود : امیدواریم با حمایت و همکاری صداوسیمای فارس پوشش مطلوبی را از برنامه های هفته جهرم در شبکه استانی و شبکه های سراسری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی آمادگی معرفی شهرستان جهرم را دارد

رسانه ملی آمادگی معرفی شهرستان جهرم را دارد