مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-20سياسي

هم افزایی ظرفیت های شبکه امامت و دانشگاه ها اتفاقات بزرگی را رقم خواهد زد


هم افزایی ظرفیت های شبکه امامت و دانشگاه ها اتفاقات بزرگی را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی رقم خواهد زد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر گزینش ائمه جمعه کشور گفت: هم افزایی ظرفیت های شبکه امامت و دانشگاه ها اتفاقات بزرگی را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی رقم خواهد زد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر حسینی، صبح امروز (بیست و نهم آبان ماه) مدیر گزینش ائمه جمعه کشور در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، که در دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: هم افزایی ظرفیت های نهاد امامت جمعه و دانشگاه آزاد می تواند اتفاقات بزرگی را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی رقم بزند.

وی با ذکر این نکته که تعامل و هم افزایی ظرفیت های شبکه امامت و دانشگاه آزاد جوان پرنشاط، علمی و انقلابی را روانه جامعه می کند، عنوان کرد: طلاب مستعد که تعامل بسیار خوبی با دانشگاه و دانشجویان دارند کشف و به شورا معرفی شوند چراکه این مهم یکی از اولویت های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای انتصاب ائمه جمعه محسوب می شود.

زیرساخت ها و بستر مناسب برای فعالیت تبلیغی روحانیون در دانشگاه ها فراهم شود حجت الاسلام اسماعیل پاک نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی ظرفیت های شبکه امامت و دانشگاه ها اتفاقات بزرگی را رقم خواهد زد

هم افزایی ظرفیت های شبکه امامت و دانشگاه ها اتفاقات بزرگی را رقم خواهد زد