مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-08حوادث

ماجرای شایعه مسمومیت دانش آموزان یک مدرسه در شهر قدس چه بود؟


یک منبع آگاه با تشریح جزییات این خبر گفت: یکی از دانش آموزان هنرستان دخترانه ولایت شهر قدس (استان تهران) روز گذشته(سه شنبه) ، یک اسپری گاز اشک آور فلفل را با خود به مدرسه آورده بود.

- یک منبع آگاه با تشریح جزییات این خبر گفت: یکی از دانش آموزان هنرستان دخترانه ولایت شهر قدس (استان تهران) روز گذشته(سه شنبه) ، یک اسپری گاز اشک آور فلفل را با خود به مدرسه آورده بود.

2 دانش آموز دختر خاطی در شهرستان قدس (تهران) که با انتشار گازاشک آور(اسپری) موجب رعب و وحشت و انتشار شایعه مسمومیت در میان دانش آموزان شده بودند، شناسایی و والدین آنها به مدرسه فراخوانده شدند.

  یک منبع آگاه با تشریح جزییات این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: یکی از دانش آموزان هنرستان دخترانه ولایت شهر قدس (استان تهران) روز گذشته(سه شنبه) ، یک اسپری گاز اشک آور فلفل را با خود به مدرسه آورده بود.

  وی افزود: یکی از همکلاسی های او با اطلاع از این کار، اسپری را از کیف درآورده و از روی کنجکاوی چند پاف از آن را در فضای کلاس منتشر می کند که همین کار باعث تشنج و نگرانی دانش آموزان می شود.

  این منبع آگاه اظهار داشت: به همین دلیل و با اعلام مدیران مدرسه به مرکز فوریت های پزشکی، نیروهای درمانی با آمبولانس برای امدادرسانی به دانش آموزان به مدرسه مراجعه می کنند که البته هیچ یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شایعه مسمومیت دانش آموزان یک مدرسه در شهر قدس چه بود؟

ماجرای شایعه مسمومیت دانش آموزان یک مدرسه در شهر قدس چه بود؟