مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-30ورزشي

تفکر ورزشی در استان یزد حاکم نیست/اوضاع زیرساخت های ورزشی روی کاغذ خوب است


وضعیت زیرساخت های ورزشی یزد هیچ تناسبی با جایگاه اقتصادی این استان در کشور ندارد و بررسی چند مکان ورزشی استان همچون ورزشگاه شهید نصیری که ورزشگاه مادر استان نیز محسوب می شود، - ایسنا/یزد وضعیت زیرساخت های ورزشی یزد هیچ تناسبی با جایگاه اقتصادی این استان در کشور ندارد و بررسی چند مکان ورزشی استان همچون ورزشگاه شهید نصیری که ورزشگاه مادر استان نیز محسوب می شود، حکایت از ضعف عملکرد و شاید به بیانی صریح تر بی توجهی به این حوزه دارد.

توسعه زیرساخت های ورزشی از جمله ملزومات ورزش قهرمانی است اما بررسی میدانی وضعیت برخی از اماکن ورزشی استان یزد حکایت از بی توجهی به این حوزه دارد؛ حال برای تشریح بهتر این وضعیت به سراغ یکی از کارشناسان و صاحب نظران این حوزه رفتیم.

محمدحسن پیمان فر عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و مسئول شورای تدوین سند 1420 توسعه ورزش یزد، در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت ورزش استان یزد، گفت: متاسفانه با معضلی در استان یزد مواجه هستیم که تفکر توسعه ورزش بر جو مدیریتی استان حاکم نبوده و نیست و این دیدگاه فارغ از هرگونه نگاه سیاسی است به طوری که در ادوار و دولت های مختلف شاهد آن بوده ایم.

وی با بیان این که نباید به ورزش نگاه سیاسی داشته باشیم چرا که ورزش مقوله ای فراجناحی و فراسیاسی است و از طرفی نیز امنیت ملی کشور بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر ورزشی در استان یزد حاکم نیست/اوضاع زیرساخت های ورزشی روی کاغذ خوب است

تفکر ورزشی در استان یزد حاکم نیست/اوضاع زیرساخت های ورزشی روی کاغذ خوب است