مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-07دانش

برنامه ساخت دو شهرک مسکونی در مازندران


دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری از موافقت شورای عالی با الحاق 155هکتار اراضی به شهر نیشابور و ایجاد دو شهرک مسکونی در مازندران خبر داد.

- دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری از موافقت شورای عالی با الحاق 155هکتار اراضی به شهر نیشابور و ایجاد دو شهرک مسکونی در مازندران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسرو دانشجو اظهار کرد: در سیزدهمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری با الحاق 155 هکتار اراضی به شهر نیشابور استان خراسان رضوی با 350 هزار نفر جمعیت فعلی موافقت شد.

در این مصوبه ملاحظات زیست محیطی و تامین آب مورد تاکید ویژه قرار گرفت.

معاون معماری و شهرسازی ادامه داد: مقرر شد بعد از تهیه طرح تفصیلی نیشابور، مجدد در شورای عالی شهرسازی و معماری موضوع الحاق زمین به دلیل اهمیت تاریخی و سرزمینی این منطقه بررسی شود.

دانشجو همچنین از موافقت اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری با الحاق دو شهرک مسکونی به استان مازندران خبر داد و گفت: مکان یابی شهرک کرفون در بابلسر و شهرک گلوگاه در شهرستان گلوگاه در سیزدهمین جلسه شورای مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت که برای طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت اختصاص خواهد یافت.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بیان کرد: این مصوبه نیز با رعایت ملاحظات حفظ ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ساخت دو شهرک مسکونی در مازندران

برنامه ساخت دو شهرک مسکونی در مازندران