مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-09سياسي

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از تیپ زرهی حضرت حجت(عج)


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از محل استقرار تیپ زرهی حضرت حجت(عج) در شهرستان های اهواز، آبادان و خرمشهر بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در راستای حفظ آمادگی یگان های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا از محل استقرار تیپ زرهی حضرت حجت(عج) در شهرستان های اهواز، آبادان و خرمشهر بازدید کرد.

رزمندگان جوان مومن، متعهد و متخصص در حاشیه این بازدید سرهنگ پاسدار جواد شمسی فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) به بیان گزارشی از اجرای برنامه های سال و همچنین تدابیر فرمانده نیروی زمینی پرداخت.

وی بیان کرد: تیپ زرهی حضرت حجت(عج) از رزمندگان جوان مومن، متعهد و متخصص برخوردار است که آمادگی لازم برای اجرای فرامین و هر گونه ماموریت محوله را دارند و قادر هستند به نحو احسنت ماموریت ها و فرامین رده مافوق را اجرا کنند.

فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) حضور فرمانده نیروی زمینی را مایه خیر و برکت و روحیه برای رزمندگان این تیپ برشمرد و خاطرنشان کرد: ان شاءالله دغدغه های جنابعالی در بحث آمادگی رزم، اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از تیپ زرهی حضرت حجت(عج)

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از تیپ زرهی حضرت حجت(عج)