مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-27سياسي

کلید مبارزه با فساد حضور مردم است


امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: کلید مسئله مبارزه با فساد حضور مردم است، مردم باید در عرصه نظارت حضور داشته باشند و نظارت را تنها به دستگاه های امنیتی واگذار نکنند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: کلید مسئله مبارزه با فساد حضور مردم است، مردم باید در عرصه نظارت حضور داشته باشند و نظارت را تنها به دستگاه های امنیتی واگذار نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه که 5 آبان در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: اگر جامعه ای تقوا داشته باشد امنیت خواهد داشت و از بلاها در امان می ماند.

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: از سوی دیگر تقوا هم به لباس نیاز دارد، جهاد می تواند تقوا را حفظ کند، خداوند جهاد را برای اولیاء خاص خود حفظ کرده است و از انواع جهاد می توان به جهاد با زبان، اموال، نفس و جان اشاره کرد، امروز در مسئله غزه شاهدیم برخی ها حتی این توفیق را نداشتند که در کلام از غزه دفاع کرده و جهاد کلامی داشته باشند، اگر جامعه ای مجاهد و مبارز نداشته باشد اخلاق از آن جامعه رخت بر می بندد.

وی بیان کرد: کار بزرگ امام(ره) این بود که فناوری مقاومت را وارد میدان زندگی کرد، یعنی قرآنی را که مهجور بود و فقط به صورت تزیینی از آن استفاده می شد، وارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید مبارزه با فساد حضور مردم است

کلید مبارزه با فساد حضور مردم است