مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-03اجتماعي

آمادگی دستگاه ها برای راهپیمایی 13 آبان در تهران/ اعلام محدودیت های ترافیکی


راهپیمایی 13 آبان، صبح روز شنبه درحالی در اطراف لانه جاسوسی آمریکا برگزار می شود که دستگاه های مختلف تمهیداتی را برای پوشش این راهپیمایی در نظر گرفته و اعلام کرده اند.

- راهپیمایی 13 آبان، صبح روز شنبه درحالی در اطراف لانه جاسوسی آمریکا برگزار می شود که دستگاه های مختلف تمهیداتی را برای پوشش این راهپیمایی در نظر گرفته و اعلام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهپیمایی روز 13 آبان، فردا در تهران برگزار می شود و در همین راستا دستگاه های مختلف از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، مترو، اتوبوسرانی و.

تمهیدات لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم در نظر گرفته اند.

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 13 آبان 1402 در تهران در همین راستا سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان در تهران، با اشاره به اینکه برقراری نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان از جمله اقداماتی است که پلیس راهور در دستورکار خود قرار داده و بر این اساس نیز یکسری تمهیدات ترافیکی را برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته ایم، گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان از ساعت 6:30 صبح روز شنبه 13 آبان آغاز شده و تا پایان مراسم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دستگاه ها برای راهپیمایی 13 آبان در تهران/ اعلام محدودیت های ترافیکی

آمادگی دستگاه ها برای راهپیمایی 13 آبان در تهران/ اعلام محدودیت های ترافیکی