مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-30سياسي

گلایه نماینده مردم ساری از طولانی شدن افتتاح نیروگاه زباله سوز


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره طولانی شدن پروژه نیروگاه زباله سوز ساری که حتی رییس جمهور هم در این زمینه تذکر داد، - منصورعلی زارعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت زباله سوز ساری و  شرایط اجرایی شدن این طرح با توجه به مطالبه رییس جمهور اظهار کرد: نیروگاه زباله سوز  از سال 90 استارت خورد ولی هنوز به بهره برداری نرسید.

وی افزود: هدف از این پروژه این بود، پسماند مرکز استان را که عدد قابل توجهی حدود 250 تا 300 تن در روز است را به شیوه بهداشتی دفع کند تا توجیه اقتصادی داشته باشد، به همین دلیل این پروژه در حومه شهرستان ساری شهرک مصطفی خمینی شکل گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره دلیل طولانی شدن این پروژه که حتی رییس جمهور هم در این زمینه تذکر دادند، اظهار کرد:  یکی از دلایلی که موجب طولانی شدن این پروژه شد، نداشتن متولی که به طور منظم و دقیق این پروژه را پیگیری کند، بوده است که باید متولی این پروژه مدیریت استان باشد، با توجه به اینکه موضوع مهمی هم برای مازندران و هم برای کشور به شمار می رود.

*خسارت هزار میلیاردی به ساری با تعلل در افتتاح نیروگاه زباله سوز زارعی با بیان اینکه باید از همان زمان فرد اول اجرایی استان موضوع را برعهده می گرفت که خلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه نماینده مردم ساری از طولانی شدن افتتاح نیروگاه زباله سوز

گلایه نماینده مردم ساری از طولانی شدن افتتاح نیروگاه زباله سوز