مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-04سياسي

مرگ بر آمریکا، شعاری که هرگز کهنه نمی شود


شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر غصب و غارت، مرگ بر سلطه گری، تجاوز و جنایت، مرگ بر تحریم و مرگ بر فتنه گری است که هیچ گاه کهنه نمی شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر غصب و غارت، مرگ بر سلطه گری، تجاوز و جنایت، مرگ بر تحریم و مرگ بر فتنه گری است که هیچ گاه کهنه نمی شود.

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با گرامی داشت یوم الله 13 آبان، اظهار کرد: این روز به خاطر به شهادت رساندن دانش آموز معترض، روز دانش آموز و به علت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز استکبارستیزی نام گذاری شده است.

وی ادامه داد: دشمن با تبعید امام و به شهادت رساندن دانش آموزان به ایران ضربه زد اما ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و به دست آوردن اسناد و اسرار که نشان گر توطئه های آمریکا در سفارت خانه اش بر علیه ایران بود، به آمریکا ضربه زد و آبروی آنها را برد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه تبعید امام به ترکیه و کشتار دانش آموزان قبل از انقلاب بود ولی تسخیر لانه جاسوسی بعد از انقلاب و به برکت انقلاب است، اضافه کرد: از آن سال به بعد آمریکا بارها از ایران اسلامی سیلی خورده و کماکان دست از دشمنی با کشورمان برنداشته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بر آمریکا، شعاری که هرگز کهنه نمی شود

مرگ بر آمریکا، شعاری که هرگز کهنه نمی شود