مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-21سياسي

سردار رفیعی آتانی: بازگشت به فرهنگ بسیج، نسخه عبور از مشکلات است


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز برای برون رفت و عبور از مشکلات و بن بست ها، راهی جز بازگشت به فرهنگ بسیج نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین زهرا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل تنها بسیج را تشکیل نداد بلکه حقیقت روشنی که در دل ملت بود را رخ نمایی کرد و نشان داد این نهاد مردمی همانند جلوه های الهی و مجاهدان الهی در میدان خدمت ظرفیت های عظیم خود را بروز می دهد.

وی با بیان اینکه بسیج جلوه بیرونی و عملی امام(ره) بود، افزود: هنر امام راحل این بود که در سخت ترین شرایط کشور از بسیج رونمایی کرد و نشان داد با مردم می توان هر مانعی را از پیش رو برداشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) از استان قزوین ادامه داد: در 6 ماهه نخست جنگ تحمیلی با مشکلاتی روبرو بودیم که امام راحل با به میدان آوردن اراده و ایمان، جنگ را از این بن بست خارج کرد و امروز هم برای برون رفت و عبور از مشکلات و بن بست راهی جز بازگشت به فرهنگ بسیج نداریم.

این مقام ارشد نظامی اضافه کرد: رزمندگان ما که در ماه های ابتدایی جنگ در صحنه حاضر بودند در دانشکده نظامی آموزش ها و رزمایش های لازم را ندیده بودند تا اداره جنگ را بر عهده بگیرند اما همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: بازگشت به فرهنگ بسیج، نسخه عبور از مشکلات است

سردار رفیعی آتانی: بازگشت به فرهنگ بسیج، نسخه عبور از مشکلات است