مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:552023-10-25بين الملل

حمزه یوسف: چند کودک دیگر باید پیش از درخواست آتش بس در غزه جان شان را از دست بدهند؟


حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند پرسید که چندین کودک باید جان خود را از دست بدهند تا نخست وزیر و رهبر حزب کارگر انگلیس خواستار آتش بس در غزه شوند؟ - حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند پرسید که چندین کودک باید جان خود را از دست بدهند تا نخست وزیر و رهبر حزب کارگر انگلیس خواستار آتش بس در غزه شوند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف - که بستگانش به دلیل درگیری ها در منطقه گرفتار شده اند - گفت که موضع ریشی سوناک، نخست وزیر و سر کی یر استارمر، رهبر حزب کارگر انگلیس در رابطه با عدم درخواست آتش بس در غزه را درک نمی کند.

وی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: من عدم تمایل نخست وزیر یا سرکی یر استارمز مبنی بر عدم درخواست آتش بس فوری میان تمامی طرفین را درک نمی کنم.

چند کودک دیگر باید کشته شوند؟ وی در ادامه عنوان کرد که موضع سوناک و سر کی یر خون را به به جوش می آورد .

یوسف همچنین در گفت وگویی با Global Radio گفت: چند کودک دیگر باید بمیرند تا شما به ما و خیلی های دیگر در سرتاسر جهان ازجمله سازمان ملل در درخواست برای آتش بس ملحق شوید؟ برای آن کودکان که به شدت در رنج هستند هم که شده از تمامی طرفین بخواهید که به آتش بس تن بدهند.

سوناک روز چهارشنبه در پاسخ سوالاتی عنوان کرده بود که موافق توقف هایی در درگیری هاست تا اتباع انگلیس بتوانند از منطقه خارج شوند و کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمزه یوسف: چند کودک دیگر باید پیش از درخواست آتش بس در غزه جان شان را از دست بدهند؟

حمزه یوسف: چند کودک دیگر باید پیش از درخواست آتش بس در غزه جان شان را از دست بدهند؟