مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-18سياسي

تمام جنایات رژیم صهیونیستی ناشی از حمایت آمریکاست


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: تمام جنایات رژیم صهیونیستی ناشی از حمایت آمریکا و مستکبرین است، در مقابل، ملت ها به پا خواستند تا بگویند رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام علی رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم حمایت از کودکان و زنان بی گناه غزه و محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در مرکز مازندران، اظهار کرد: امروز ملت ایران خود را در کنار مردم غزه و فلسطین می داند.

وی افزود: ملت غزه با تاسی از امام حسین (ع) و قرآن مقاومت می کنند؛ جهانیان باید بدانند که اسلام و مظلومان همواره پیروز هستند و خدا ایمان آورندگان و یاری دهندگان دین خدا را یاری خواهد کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برخی ها بر حماس خرده می گیرند که چرا قیام کرد که اسراییل اینگونه فجایع و ظلم در حق زنان، کودکان و بی گناهان را انجام دهد، در حالی که ملت حماس و غزه برای یاری دین خدا در برابر دشمنان حق ایستاده، همانگونه که پیامبر در برابر کفار و یهودیان می ایستاد.

رضایی با اعلام اینکه تمام جنایات اسراییل ناشی از حمایت آمریکا و مستکبرین است، تاکید کرد: در مقابل، ملت ها به پا خواستند تا بگویند رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام جنایات رژیم صهیونیستی ناشی از حمایت آمریکاست

تمام جنایات رژیم صهیونیستی ناشی از حمایت آمریکاست