مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:152023-10-30سياسي

در استان اردبیل 2 هزار یتیم و 8 هزار محسنین تحت حمایت قرار گرفته اند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در دیدار با خیر اردبیلی گفت: در استان اردبیل 2 هزار یتیم و 8 هزار محسنین تحت حمایت قرار گرفته اند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در دیدار با خیر اردبیلی گفت: در استان اردبیل 2 هزار یتیم و 8 هزار محسنین تحت حمایت قرار گرفته اند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان اردبیل، مدیر اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کشور با یعقوب عباسی خیر اردبیلی دیدار و از وی به عنوان حامی شاخص طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل قدردانی کرد.

علیرضا حسین نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در این دیدار اظهار کرد: در استان اردبیل 2 هزار یتیم و 8 هزار محسنین تحت حمایت قرار گرفته اند که با تلاش حامیان این افراد از حمایت های مادی و معنوی بهره مند هستند.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 230 نفر از مشمولان طرح محسنین بدون حامی هستند که امیدواریم خیران و افراد نیکوکار در این زمینه یاریگر ما باشند تا بتوانیم آلام این تعداد از خانوارهای مشمول طرح محسنین را به حداقل برسانیم.

وی با اعلام اینکه سرانه واریزی برای ایتام و محسنین از میانگین کشوری در حد پایینی قرار دارد، گفت: میانگین واریزی نقدی برای ایتام 780 هزار تومان و برای محسنین 230 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در استان اردبیل 2 هزار یتیم و 8 هزار محسنین تحت حمایت قرار گرفته اند

در استان اردبیل 2 هزار یتیم و 8 هزار محسنین تحت حمایت قرار گرفته اند