مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-23بين الملل

آینده سرزمین های اشغالی و سه سناریوی محتمل


یک استاد جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران با بیان این که در مورد آینده جنگ کنونی در اراضی اشغالی می توان سه سناریو احتمالی را در نظر گرفت، گفت: در جریان این جنگ، - یک استاد جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران با بیان این که در مورد آینده جنگ کنونی در اراضی اشغالی می توان سه سناریو احتمالی را در نظر گرفت، گفت: در جریان این جنگ، اسراییل سناریوی حذف کامل حماس را به پیش می برد و اگر این رژیم نتواند این استراتژی را در این جنگ محقق کند، در ادامه زوال اسراییل به شکل عجیبی رقم خواهد خورد.

کیومرث یزدان پناه در گفت وگو با ایسنا با بیان این که این روزها اتفاق های بزرگ در سرزمین های اشغالی در حال وقوع است، گفت: دراین جنگ ممکن است همه چیز به نفع یک سوی جبهه جنگ و به ضرر تعیین کننده سوی دیگر جبهه جنگ تغییر کند.

وی ادامه داد: در این جنگ سرنوشت ساز از یک طرف اسراییل ، خود را محکوم به تغییر معادلات ژئواستراتژیک می بیند تا برای همیشه از کابوس نیروهای مقاومت به ویژه حماس و حزب الله خلاص شود و به خوبی می داند که در غیر این صورت، روزگار بسیار سخت و نابود کننده ای را پیش رو خواهد داشت.

این استاد دانشگاه با بیان این که این جنگ خطرناک که تقریبا تمام افکار عمومی را در سطح جهانی تحریک و به اشکال مختلف به خیابان ها کشیده، فعلا به گونه ای پیش می رود که هیچ کشوری به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده سرزمین های اشغالی و سه سناریوی محتمل

آینده سرزمین های اشغالی و سه سناریوی محتمل