مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 00:202023-10-24دانش

افتتاح خوابگاه متاهلین دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا دو ماه آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در راستای ارتقای وضعیت امور رفاهی، تغذیه و خوابگاه های دانشجویی تلاش کرده ایم و امسال برای نخستین بار خوابگاه متاهلین دانشجویی با 17 سوییت تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در راستای ارتقای وضعیت امور رفاهی، تغذیه و خوابگاه های دانشجویی تلاش کرده ایم و امسال برای نخستین بار خوابگاه متاهلین دانشجویی با 17 سوییت تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد غلامی 2 آبان ماه در بین 1100 دانشجوی جدیدالورود این دانشگاه در سالن مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)، با اظهار این که دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دانشگاه های جوان کشور است و عمر نزدیک به 50 سال دارد، اظهار کرد: این دانشگاه جزو 10 دانشگاه برتر کشور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به فعالیت 21 بیمارستان غیر آموزشی و 5 بیمارستان آموزشی زیر مجموعه دانشگاه، گفت: 22 هزار و 500 پرسنل و 8 هزار دانشجو داریم و نزدیک به 130 رشته در دانشگاه تدریس و دانشجو می پذیریم.

این مسئول با بیان اینکه برنامه استراتژیک 5 ساله دانشگاه را تدوین کرده ایم؛ بین المللی شدن و مرجعیت دانشگاه جزو اهداف بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، تصریح کرد: در بحث مرجعیت علمی نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خوابگاه متاهلین دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا دو ماه آینده

افتتاح خوابگاه متاهلین دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا دو ماه آینده