مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-12سياسي

فعالان فرهنگی 10 کشور برای برنامه ریزی اربعین 1403 دور هم جمع می شوند


سومین گردهمایی فعالان فرهنگی اربعین حسینی با هدف بررسی راهکارهای جهانی شدن این حماسه عظیم با حضور مسؤولان 10 کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سومین گردهمایی فعالان فرهنگی، رسانه ای، فضای مجازی و پژوهشی به منظور بررسی چالش ها و راهکارهای جهانی شدن اربعین حسینی به همت کمیته های فرهنگی ایران و عراق (ستاد فرهنگی اربعین) با حضور جمعی از مسؤولان و فعالان اربعینی از کشورهای ایران، عراق، هند، آفریقا، تاجیکستان، آذربایجان، سوریه، ترکیه، پاکستان و افغانستان در مشهد مقدس برگزار می شود.

در این همایش تمدن نوین اسلامی در سایه جهان شدن مورد بررسی قرار گرفته و برنامه های عملیاتی برای تحقق این امر و نقش کشورهای اسلامی در انعکاس اربعین  اربعین حسینی تبیین می شود.

سومین گردهمایی فعالان اربعین در مشهد حجت الاسلام حمید احمدی، رییس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه هم اندیشی با فعالان و کنشگران اربعین می تواند ما را در رسیدن به هدف یاری کند، می گوید: سومین گردهمایی فعالان اربعینی 25 و 26 آبان در حرم امام رضا علیه السلام برگزار می شود.

در این گردهمایی گروهی از فعالان اربعین از فلسطین هم حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان فرهنگی 10 کشور برای برنامه ریزی اربعین 1403 دور هم جمع می شوند

فعالان فرهنگی 10 کشور برای برنامه ریزی اربعین 1403 دور هم جمع می شوند