مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-15دانش

مهلت ثبت نام در سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان ماهر و خبره دانشگاه آزاد اسلامی که دارای گواهینامه معتبر از سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور یا مرکز بین المللی مورد تأیید یا دارای تجربه و سوابق در فعالیت های صنعتی و خدماتی .

- مهلت ثبت نام در سامانه مهارت یار با توجه به استقبال دانشجویان و تماس های مکرر آنها با ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تا 2 آذرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان ماهر و خبره دانشگاه آزاد اسلامی که دارای گواهینامه معتبر از سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور یا مرکز بین المللی مورد تأیید یا دارای تجربه و سوابق در فعالیت های صنعتی و خدماتی و یا مشارکت کننده در رویداد ها و مسابقات ملی و بین المللی مهارتی هستند می توانند تا ساعت 24 روز پنج شنبه 2 آذرماه با مراجعه به سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به نشانی www.

bpj.

iau.

ir برای ثبت نام اقدام کنند.

ارتقای نظام تعاملی استاد دانشجو، ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی، شناسایی و سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی مستعد، تربیت استاد ماهر، افزایش سطح توانمندی های مهارتی دانشجویان در عرصه های مختلف از اهداف طرح مهارت یار بوده و معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

مهلت ثبت نام در سامانه مهارت یار دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد