مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-25اجتماعي

جزییات انتقال کربن بلک به خارج از محدوده شهر اهواز/ اخطار جابه جایی نورد سپنتا


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به روند جابه جایی شرکت کربن بلک به خارج از شهر اهواز، گفت: مدارکی در خصوص تعیین زمین مناسب برای جابه جایی شرکت ارائه شده و باید در مهلت زمانی اجرایی برای انتقال شرکت کربن بلک به خارج از محدوده شهر تعیین شود.

- فرهاد قلی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مهلت ارائه طرح انتقال شرکت کربن بلک به خارج از اهواز که تا پایان شهریورماه برای این شرکت تعیین شده بود، اظهار کرد: در مدت در نظر گرفته شده، از سوی شرکت کربن بلک مدارک زمین پیشنهادی برای جابه جایی شرکت ارائه شده است که در حال بررسی این مدارک هستیم.

وی افزود: قرار است هفته آینده جلسه ای در این خصوص در استانداری خوزستان برگزار شود تا مهلت اجرای طرح انتقال شرکت کربن بلک به خارج از محدوده شهر اهواز تعیین شود.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: مسئولان این شرکت در حال تامین زمین در شهرک صنعتی شماره 5 اهواز هستند.

البته باید توجه شود که انتقال شرکت، یک روند زمان بر است.

وی بیان کرد: این شرکت را موظف کرده ایم که یک سری اقدامات کنترلی را تا زمان انتقال شرکت، انجام دهد و شرایط به گونه ای نباشد که اگر قرار شد روند انتقال یک سال طول بکشد، در این مدت مردم همچنان آلودگی را تحمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انتقال کربن بلک به خارج از محدوده شهر اهواز/ اخطار جابه جایی نورد سپنتا

جزییات انتقال کربن بلک به خارج از محدوده شهر اهواز/ اخطار جابه جایی نورد سپنتا