مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-01سياسي

تشکیل کارگروهی برای بررسی خلاء های روند قضایی مبارزه با مواد مخدر


کارگروهی متشکل از نمایندگان دیوان عالی کشور و دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر در جهت بررسی خلاء های روند فعلی قضایی مبارزه با مواد مخدر تشکیل می شود.

- رییس دیوان عالی کشور گفت: کارگروهی متشکل از نمایندگان دیوان عالی کشور و دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر در جهت بررسی خلاء های روند فعلی قضایی مبارزه با مواد مخدر تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رییس دیوان عالی کشور در دیدار با اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در رابطه با روند قضایی مبارزه با مواد مخدر و روان گردان ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار رییس دیوان عالی کشور با اشاره به نکات حائز اهمیت در بحث مواد مخدر گفت: لزوم ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان، تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر، ایجاد راهکارهای ممانعت از اطاله دادرسی و بررسی راه های تخصصی شدن محاکم و شعب تجدیدنظر در مبارزه با مواد مخدراز مهم ترین مواردی است که باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

همچنین در ادامه دیدار معاونین و قضات دیوان عالی کشور با توجه به اهمیت موضوعات مطرح شده ضمن ارائه دیدگاه های تخصصی خود در حوزه پرونده های قضایی مربوط به مواد مخدر، نسبت به لزوم بهره گیری از فناوری های نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروهی برای بررسی خلاء های روند قضایی مبارزه با مواد مخدر

تشکیل کارگروهی برای بررسی خلاء های روند قضایی مبارزه با مواد مخدر