مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-12ورزشي

اولین نشست آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد


اولین نشست آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی هانگژو در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در اولین روز از سلسله نشست های آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی هانگژو، عملکرد سه رشته پارادوچرخه سواری، پاراتنیس روی میز و پاراتیراندازی با کمان با حضور جوانمرد دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، مریم کاظمی پور نایب رییس بانوان، سلگی معاون ورزش قهرمانی و نیری مدیرحوزه ریاست کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر حسن زاده معاون کاروان اعزامی و نیز مسئولین فدراسیونهای همکار مورد بررسی قرار گرفت.

  در اولین نشست عملکرد رشته پارادوچرخه سواری که  در این دور از مسابقات با چهار نماینده موفق به کسب یک نشان برنز شد با حضور فرهاد عصفوری سرمربی تیم و نیز حمید عطااللهی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در نشست دوم  عملکرد رشته پاراتنیس روی میز که با 4 ورزشکار موفق به کسب یک نشان برنز انفرادی و یک نشان برنز دوبل شده بود بررسی شد.

سیما لیموچی مسئول کمیته پاراتنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز و مجید احتشام زاده سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز در این نشست حضور داشتند.

در پایان رشته پاراتیراندازی با کمان که با 11 ورزشکار موفق به کسب 5 نشان طلا ( 3 مدال در بخش انفرادی، یک مدال در بخش میکس و یک مدال در بخش دوبل)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد

اولین نشست آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد