مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-02سياسي

تاکید وزیر کشور بر تجهیز مدیریت بحران به دانش و فن آوری نوین


وزیر کشور مدیریت بحران را یکی از سازمان های مهم کشور خواند و با تاکید بر آمادگی این سازمان برای مواجهه با بحران های مختلف، گفت: سازمان مدیریت بحران باید همواره به دانش و فناوری نوین مجهز باشد.

- وزیر کشور مدیریت بحران را یکی از سازمان های مهم کشور خواند و با تاکید بر آمادگی این سازمان برای مواجهه با بحران های مختلف، گفت: سازمان مدیریت بحران باید همواره به دانش و فناوری نوین مجهز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد وحیدی در همایش مسئولان مدیریت بحران استان های سراسر کشور که در محل وزارت کشور به میزبانی سازمان مدیریت بحران برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت بحران یک سازمان مهم کشور است که بر اثر تاکیدات و توجهات رهبر معظم انقلاب ایجاد شد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران باید در بخش پیش بینی، پیشگیری و اقدام و بازسازی، فعال باشد، یادآور شد: بحران یعنی تصمیم گیری در شرایط سخت، در زمان کوتاه و در اثر پیدایش حوادث یا مسایل غیرمترقبه و ناگهانی.

از این رو، مسئولان سازمان مدیریت بحران باید خود را با چنین شرایطی وفق دهند.

وزیر کشور تاکید کرد: مجهز بودن مسئولان مدیریت بحران به دانش روز هم دیگر مساله ای است که باید با بهره گیری از آن و فن آوری های نوین، بحران را مدیریت، کنترل و مهار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر کشور بر تجهیز مدیریت بحران به دانش و فن آوری نوین

تاکید وزیر کشور بر تجهیز مدیریت بحران به دانش و فن آوری نوین