مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 23:052023-11-19سياسي

اجرای بیش از 400 ویژه برنامه هفته بسیج در اسلامشهر


جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از 400 ویژه برنامه در قالب 3 محور در شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ اسماعیل جعفری جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) و رییس ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان اسلامشهر، عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در محل سالن جلسات این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته پرخیر و برکت بسیج بیش از 400 ویژه برنامه در سطح شهرستان اسلامشهر در رده های مختلف، حوزه ها و پایگاههای بسیج  اجرا می شود.

  وی گفت: تجمع جهادگران فاطمی و رزمایش اقتدار بسیجیان گردان های بیت المقدس و امام علی (ع) و حضور بسیج اصناف در حرم حضرت امام (ره) از برنامه هایی است که هم زمان با استان تهران اجرا می شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر با اشاره به برنامه های بسیج سازندگی در اسلامشهر ادامه داد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مدت 20 روز هم زمان با هفته بسیج جنب سالن 9 دی برای مشاغل خانگی و کارگاه های اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار باهدف تسهیل گری و فراهم سازی بازار فروش برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 400 ویژه برنامه هفته بسیج در اسلامشهر

اجرای بیش از 400 ویژه برنامه هفته بسیج در اسلامشهر