مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-30دانش

پذیرش 3875 دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از پذیرش 3875 دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: از مجموع پذیرش شدگان تاکنون، 3300 نفر ثبت نام کردند.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از پذیرش 3875 دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: از مجموع پذیرش شدگان تاکنون، 3300 نفر ثبت نام کردند.

محمدرضا جعفری امروز، هشتم آبان ماه در آیین جشن نو دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان که با حضور دانشجویان جدید مراکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ وهنر، یخچالسازی و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار شد، هدف از تاسیس این دانشگاه را تربیت نیروی متخصص، تکنسین ماهر و کارآفرین و آموزش های مهارتی برشمرد و افزود: افرادی تربیت شوند که بتواند در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات بزرگ را پاسخگو و نیازهای بازار کار را مرتفع کنند.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان یکی از رویش های انقلابی است که در حوزه عدالت آموزشی از جنس مهارتی نقش بسزایی در توسعه استان داشته و هم اکنون 7500 دانشجو در دو مقطع کاردانی (حرفه ای و فنی) و کارشناسی(حرفه ای و مهندسی فناوری) در 15 مرکز آموزش علمی کاربردی مشغول به تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 3875 دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان

پذیرش 3875 دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان