مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-16سياسي

تخلفات کاندیداها در ستاد انتخابات رصد و رسیدگی می شود


کسانی که در بحث انتخابات قانون شکنی کنند طبق قانون با آنان برخورد می شود، در این راستا کمیته ای در ستاد انتخابات شهرستان بروجرد تخلفات را رصد و رسیدگی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بروجرد مسلم مرادی در جلسه فوق العاده شورای اداری شهرستان بروجرد که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، محدود به مرزها نیست، انقلاب ما از جبهه مقاومت و مظلومان عالم حمایت می کند.

وی اظهار داشت: انسان های آزاده جهان  از کشتار مردم مظلوم غزه خشمگین هستند و با تجمعات و تظاهرات از رژیم صهیونیستی بیزاری می جویند.

فرماندار بروجرد گفت: ملت ایران همواره حمایت خود را از مردم فلسطین و غزه اعلام کرده و این حمایت ها ادامه دار خواهد بود.

مرادی افزود: روز شنبه مردم بروجرد راس ساعت 11 با تجمع گسترده در مسجد امام(ره) حمایت دوباره خود را از مردم غزه اعلام و کشتار وحشیانه کودکان و زنان غزه را توسط رژیم صهیونیستی محکوم خواهند کرد.

فرماندار بروجرد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: خدمت صحیح و عادلانه به مردم و  امیدوار کردن آنان به انقلاب و نظام وظیفه همه مسوولان است.

مرادی افزود: همه دستگاه های اجرای اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند، مسوولان ملزم هستند به فرآیند انتخابات با اصل بی طرفی کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات کاندیداها در ستاد انتخابات رصد و رسیدگی می شود

تخلفات کاندیداها در ستاد انتخابات رصد و رسیدگی می شود