مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-29فرهنگي

اکران یک بسته انیمیشن متفاوت و امید به ادامه یک جریان تازه


مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه در آیین رونمایی از مجموعه انیمیشن های کوتاه هنری، گفت: این 10 انیمیشن کوتاه با فریم هایشان مستقیم با دل مخاطب وارد گفت وگو می شوند و امیدوارم این تجربه امیدبخش در ماه های آینده ادامه پیدا کند.

- مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه در آیین رونمایی از مجموعه انیمیشن های کوتاه هنری، گفت: این 10 انیمیشن کوتاه با فریم هایشان مستقیم با دل مخاطب وارد گفت وگو می شوند و امیدوارم این تجربه امیدبخش در ماه های آینده ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، آیین رونمایی از مجموعه انیمیشن های کوتاه هنری رؤیاهای رنگی در گروه سینمایی هنر و تجربه هم زمان با روز جهانی انیمیشن (28 اکتبر) شب گذشته، 6 آبان 1402 در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

محمد طیب، مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه در ابتدای این برنامه ضمن خوش آمد گویی به حاضران گفت: در حال حاضر دو مجموعه دیگر انیمیشن کوتاه آماده کردیم و این جریان به صورت منسجم ادامه پیدا خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه در بسته انیمیشن رؤیاهای رنگی 10 انیمیشن شاخص از آثار مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به اکران درآمده اند گفت: سال های سال دوست داشتیم این آثار را در معرض نمایش برای مخاطبان بیشتری قرار دهیم ولی این انیمیشن ها صرفاً در نمایش های محدود جشنواره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران یک بسته انیمیشن متفاوت و امید به ادامه یک جریان تازه

اکران یک بسته انیمیشن متفاوت و امید به ادامه یک جریان تازه