مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-29سياسي

«واکاوی بشارت قرآن از فتح فلسطین» در تازه ترین اثر انتشارات جمکران


کتاب «مارقه الروم» به قلم «مصطفی امیری» به همت انتشارات جمکران روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مصطفی امیری پژوهشگر مباحث مهدویت در کتاب مارقه الروم قبل از ظهور به تبیین پیشگویی غیبی قرآن در سوره روم درباره جنگ محور شیعی با مارقه الروم هم پیمان یهود بنی اسراییل که مطابق سوره اسراء، قبل ظهور در فلسطین، جمع می شوند و مجاهدان مسلمان، آن ها را مجازات می کنند، پرداخته است.

طبق احادیث، این جنگِ سرنوشت ساز، با محوریت مسجدالاقصی است که سرانجام با پیروزی جبهه حق، مؤمنان وارد بیت المقدس خواهند شد و از این پیروزی، خوشحال خواهند گردید.

مصطفی امیری پیش از این دو کتاب آتش آذربایجان قبل از ظهور و آتش مشرق قبل از ظهور را که آن ها نیز درباره وقایع آخزالزمان هستند در همین انتشارات منتشر کرده است.

کتاب مارقه الروم به قلم مصطفی امیری در 152 صفحه و با قیمت 85 هزار تومان، به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم: در مباحث مهدویت، باید به نکته بسیار مهمی توجه کرد و آن اینکه: احادیث مهدویت، به ویژه حوادث جغرافیای ظهور منتهی به نشانه های حتمی، قطعه های مختلف پازل واحد ، محسوب می شوند و جدا از هم، نباید نگریسته شود و اگر مستقل از یکدیگر بررسی شوند، نتایج واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«واکاوی بشارت قرآن از فتح فلسطین» در تازه ترین اثر انتشارات جمکران

«واکاوی بشارت قرآن از فتح فلسطین» در تازه ترین اثر انتشارات جمکران