مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:002023-10-31بين الملل

ترامپ : من تنها رییس جمهور آمریکا هستم که جنگی را آغاز نکرد


دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به اینکه در 72 سال گذشته تنها رییس جمهور این کشور است که جنگی را آغاز نکرد، گفت: نه، من جنگ را شروع نکردم، - دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به اینکه در 72 سال گذشته تنها رییس جمهور این کشور است که جنگی را آغاز نکرد، گفت: نه، من جنگ را شروع نکردم، بلکه به آن پایان دادم.

رییس جمهور پیشین آمریکا گفت در 72 سال گذشته تنها رییس جمهور این کشور است که جنگی را آغاز نکرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به اینکه در 72 سال گذشته تنها رییس جمهور این کشور است که جنگی را آغاز نکرد، گفت: نه، من جنگ را شروع نکردم، بلکه به آن پایان دادم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازالنشره، ترامپ در یکی از گردهمایی های انتخاباتی خود در آیووا، به عنوان بخشی از کمپین ریاست جمهوری برای انتخابات 2024 گفت: هیلاری کلینتون (وزیر خارجه سابق) را به خاطر بیاورید که گفت: او (ترامپ) باعث جنگ خواهد شد، او باعث یک جنگ خواهد شد.

جنگ!     رییس جمهور سابق آمریکا اظهار داشت: من گفتم: نه، اینطور که من صحبت می کنم، جنگ را متوقف می کنم، من تنها رییس جمهور در 72 سال گذشته هستم که شروع به جنگ نکرده ام، نه، ما شروع نکردیم، بلکه جنگ را تمام کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ : من تنها رییس جمهور آمریکا هستم که جنگی را آغاز نکرد

ترامپ : من تنها رییس جمهور آمریکا هستم که جنگی را آغاز نکرد