مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-16سياسي

زاکانی: ملاک جریان تحول خواه آرمان های انقلاب و ولیّ جامعه است


شهردار تهران خطاب به اعضای جریان تحول خواه، گفت: در میدان باشید و وحدت بر محور اصول را دنبال کنیم، ما فدایی اصول و آرمان ها هستیم و ملاک مان امام و ولیّ جامعه ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست دبیران استانی احزاب جبهه تحول خواهان انقلابی که عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، گفت: امروز منطقه، حساس ترین ایام را در تاریخ معاصر خود تجربه می کند.

 ملت فلسطین سخت ترین شرایط را دارد و در حال پرداخت بهای آزادی و استقلال و بندگی خدا هستند.

وی افزود: ملت فلسطین در اوج اقتدار و عزت است، با این وجود که مظلومیت و محرومیت از حقوق اولیه انسانی آن ها را توسط جنایت کاران رژیم صهیونیستی مشاهده می کنیم.

شهردار تهران تأکید کرد: به این ملت و محور مقاومت درود می فرستیم که این روزها با استقامت خود، شرایط ظهور منجی بشریت را فراهم می کنند.

زاکانی در ادامه با اشاره به برگزاری مجمع تحول خواهان، خاطرنشان کرد: این جمع قطعا باعث تأثیرگذاری در مسیر پیش رو و انتخابات یازدهم اسفند خواهد بود.

وی در بخش ابتدایی سخنان خود درباره دستاوردهای فضای شهری تهران به عنوان عضوی از این خانواده جبهه تحول خواهان، عنوان کرد: بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ جبهه انقلاب، در ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: ملاک جریان تحول خواه آرمان های انقلاب و ولیّ جامعه است

زاکانی: ملاک جریان تحول خواه آرمان های انقلاب و ولیّ جامعه است