مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-19سياسي

تفکر بسیجی مرز نمی شناسد


فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با تاکید براینکه، تفکر بسیجی مرز نمی شناسد، گفت: این تفکر در شکل های مختلف در کشورهایی از جمله یمن، سوریه، عراق و لبنان دیده می شود که جبهه ای به نام مقاومت متاثر از تفکر بسیجی و از افتخارات ماست.

- ایسنا/مازندران فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با تاکید براینکه، تفکر بسیجی مرز نمی شناسد، گفت: این تفکر در شکل های مختلف در کشورهایی از جمله یمن، سوریه، عراق و لبنان دیده می شود که جبهه ای به نام مقاومت متاثر از تفکر بسیجی و از افتخارات ماست.

سرهنگ مهرداد ابراهیم پور امروز در کنفرانس خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی در دنیا خواهان زیادی دارد، اظهار کرد: این تفکر نه تنها در کشور ما بلکه این فرهنگ به سایر کشورها نیز صادر شده است.

وی افزود: بسیج یعنی مردم در قالب یک تشکل سازماندهی شده که اعضای این تشکل آماده، مهیا و شجاع در همه عرصه ها حاضر و آماده هستند و در رفع مشکلات حضوری پررنگ دارند.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر، تفکر بسیجی را موتور محرکه جبهه مقاومت عنوان کرد و یادآورشد: این جبهه امروز از قدرت زورمداران عالم نمی هراسد .

سرهنگ ابراهیم پور با بیان اینکه فداکاری در دستور کار بسیج است که جنگ تحمیلی را تبدیل به پیروزی بزرگ کرد، افزود: اخلاص، نهراسیدن از دشمن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی مرز نمی شناسد

تفکر بسیجی مرز نمی شناسد