مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-15سياسي

اهتمام عملی به مصوبات شورای فرهنگ عمومی


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از آسیب ها در سطح کشور این است که جلسات با حرف ها و مصوبات خوبی همراه است اما در مقام عمل کمتر تحقق پیدا می کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از آسیب ها در سطح کشور این است که جلسات با حرف ها و مصوبات خوبی همراه است اما در مقام عمل کمتر تحقق پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی امروز چهارشنبه 24 آبان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سایر مدیران دستگاه ها و سازمان های عضو این شورا برگزار شد، عنوان کرد: یکی از دغدغه های اولیه ما تقویت شورای فرهنگ عمومی و اثرگذاری آن در سطح جامعه است.

امام جمعه زاهدان افزود: در سطح استان با شوراها و ستادهای متعددی روبرو هستیم که مربوط به حوزه فرهنگ است و اگر در آیین نامه شورای فرهنگ عمومی تغییر کوچکی ایجاد شود این شوراهای موازی در هم ادغام می شود و باید در شرح وظیفه شورای فرهنگ عمومی تعریف شود چرا که تعدد این ستادها کارآمدی شورای فرهنگ عمومی کشور را کمتر می کند.

آیت الله محامی عنوان کرد: هر کدام از این شوراهای موازی باید در شرح وظیفه شورای فرهنگ عمومی تعریف و هر کدام تبدیل به کارگروهی از کارگروه های شورای فرهنگ عمومی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام عملی به مصوبات شورای فرهنگ عمومی

اهتمام عملی به مصوبات شورای فرهنگ عمومی