مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-06سياسي

اجرای رویداد ایده پردازی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز


رویدادهای ایده پردازی ویژه دانشجویان نوورود در مرکز نوآوری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس رویدادهای ایده پردازی ویژه دانشجویان نوورود در مرکز نوآوری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حمید مقامی امروز، 15 آبان گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی حامیم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با رویکردی نو و خلاقانه به موضوعات مختلف و با ارتباط گیری با نسل جدید با اجرای رویداد ایده پردازی در طرح مهرواره رویش، فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های فارس، یکی از اهداف این مرکز را توانمندسازی حلقه های میانی دانشجویان در دانشگاه دانست و افزود: این مرکز با اجرای برنامه های مختلف با رویکرد شناختی جدید و تقویت بنیان فکری حلقه های میانی و همچنین تغییر نگرش آن ها نسبت به نسل جدید، ایفای نقش می کنند.

وی با بیان اینکه مهرواره رویش به همت معاونت فرهنگی دانشگاه و با همکاری مجموعه نهاد رهبری و کانون ها و تشکل های دانشجویی برگزار شد، افزود: این طرح با هدف ایجاد ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رویداد ایده پردازی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اجرای رویداد ایده پردازی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز