مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-15سياسي

بازدارندگی مجازات ها نباید تحت الشعاع ارفاقات قضایی قرار بگیرد


بازدارندگی مجازات ها نباید تحت الشعاع ارفاقات قضایی قرار بگیرد،توجه به حقوق جامعه و زیان دیدگان به هنگام بررسی جهات تخفیف مجازات ضرورتی اجتناب ناپذی است.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: بازدارندگی مجازات ها نباید تحت الشعاع ارفاقات قضایی قرار بگیرد،توجه به حقوق جامعه و زیان دیدگان به هنگام بررسی جهات تخفیف مجازات ضرورتی اجتناب ناپذی است.

مجتبی قهرمانی امروز (بیست و چهارم آبان ماه)، در نشست ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان های استان هرمزگان که در محل زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: در راستای اجرای مفاد سند تحول قضایی و عمل به دستورات ریاست قوه قضاییه، یکی از مهمترین رویکردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان، حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری است که به همین منظور پالایش و بررسی مستمر پرونده های متهمان و زندانیان، پیش بینی و عملیاتی شده است.

وی افزود: تأکیدات ریاست قوه قضاییه برای ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری باعث شده تا یک نهضت عمومی در بخش های مختلف ایجاد شود و همه ارکان دستگاه قضایی، کاهش تعداد زندانیان را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس کل دادگستری هرمزگان به تیم کاهش جمعیت کیفری زندان های استان هرمزگان نیز مأموریت داد تا با پالایش پرونده زندانیان، افراد واجد شرایط را شناسایی و نسبت به تصمیم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدارندگی مجازات ها نباید تحت الشعاع ارفاقات قضایی قرار بگیرد

بازدارندگی مجازات ها نباید تحت الشعاع ارفاقات قضایی قرار بگیرد