مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 23:402023-11-01اقتصادي

واحد تولیدی راکد که پس از احیاء 6 میلیون دلار صادرات کرد


یکی از واحدهای تولیدی راکد آذربایجان شرقی که پس از 10 سال در راستای سیاست های حمایتی دولت سیزدهم دوباره به چرخه تولید بازگشته است، در نیمه اول امسال موفق شد تا حدود شش میلیون دلار محصول صادر کند.

- محمدرضا صادق نژاد، مدیرعامل این واحد تولیدی امروز چهارشنبه، 10 آبان ماه در جریان دهمین اردوی راویان پیشرفت که در راستای بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از واحدهای احیا شده آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: این مجموعه در سال 1380 تاسیس شد و پس از دو سال به بهره برداری رسیده و تا سال 1385 نیز در زمینه تولید محصولات صنایع غذایی تا سال 1391 به صورت فصلی و مقطعی فعالیت کرد اما فعالیت آن از سال 1391 تا سال 1401 به طور کامل متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که پیشنهاد راه اندازی این مجموعه به صورت اجاره موقت از سوی دادگستری آذربایجان شرقی در راستای سیاست های دولت سیزدهم به وی ارائه شد، ادامه داد: بنده با کمک دو نفر از شرکای تجاری خود توانستیم بار دیگر این مجموعه تولیدی را راه اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در احیای این واحد تولیدی و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی نیز بازارهای هدف را شناسایی کرده و تولید را متناسب با آن آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولیدی راکد که پس از احیاء 6 میلیون دلار صادرات کرد

واحد تولیدی راکد که پس از احیاء 6 میلیون دلار صادرات کرد