مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-20سياسي

فعالیت 500 سازمان مردم نهاد در سطح لرستان


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: 500 سازمان مردم نهاد در سطح استان فعالیت دارند که زمینه فعالیت هایشان متنوع است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: 500 سازمان مردم نهاد در سطح استان فعالیت دارند که زمینه فعالیت هایشان متنوع است.

کریم خورشیدوند بیست و نهم آبان ماه در دومین دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد لرستان، اظهار کرد: 500 سازمان مردم نهاد در سطح استان فعالیت دارند که زمینه فعالیت هایشان متنوع است و عمدتا در راستای مبارزه با اعتیاد، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خیریه و یا سایر امور فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند که تلاش های همه آن ها قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد برگزاری دومین دوره انتخابات نمایندگان شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد هستیم که به صورت همزمان در 29 استان کشور برگزار می شود و امیدواریم این انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح منشأ خیر و نیکی برای استان باشد.

خورشیدوند تأکید کرد: تمامی ضوابط و اساسنامه هیأت اجرایی به این عزیزان ابلاغ شده است و افراد منتخب وظیفه دارند به عنوان نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان در تمامی جلسات حاضر شده و بر فعالیت ها نقش راهبری و نظارت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 500 سازمان مردم نهاد در سطح لرستان

فعالیت 500 سازمان مردم نهاد در سطح لرستان