مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-14سياسي

شناسایی بیش از 6 هزار وسیله نقلیه بلاصاحب در خوزستان


با شناسایی 6 هزار و 255 وسیله نقلیه بلاصاحب در پارکینگ های استان، به زودی مزایده این وسایل نقلیه برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با شناسایی 6 هزار و 255 وسیله نقلیه بلاصاحب در پارکینگ های استان، به زودی مزایده این وسایل نقلیه برگزار می شود.

علی دهقانی گفت: این وسایل نقلیه به دلیل عدم رعایت قانون از سنوات قبل توقیف و یا به دلیل رها شدن در سطح شهر به صورت بلاصاحب جمع آوری و به پارکینگ ها منتقل شده است که پس از انتشار آگهی و در صورت عدم مراجعه صاحبان آن ها، به صورت متناوب به مزایده گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: ماه گذشته نیز در راستای اجرای ماده 15 و 21 دستورالعمل ساماندهی فرآیند، توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه مصوب 30 اردیبهشت 1402، این وسایل نقلیه در پارکینگ های استان شناسایی و 2 هزارو 800 دستگاه موتورسیکلت از چهار پارکینگ شهرهای اهواز، شوش و دزفول از طریق مزایده و فروش، تعیین تکلیف شد.

دهقانی ادامه داد: در ادامه این اقدامات، 6 هزار و 255 وسیله نقلیه اعم از 5 هزارو 562 دستگاه موتورسیکلت و 693 خودروی بلاصاحب با هماهنگی ستاد فرمان امام خمینی (ره)، شناسایی شد که پس از انتشار آگهی، ظرف سه ماه آینده مزایده آن به صورت حضوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 6 هزار وسیله نقلیه بلاصاحب در خوزستان

شناسایی بیش از 6 هزار وسیله نقلیه بلاصاحب در خوزستان