مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-06سياسي

پهنه بندی محیط زیست پردیس تغییر می کند


تعارض لکه های صنعتی پردیس با پهنه های زیست محیطی جزو مشکلات اصلی این شهرستان است که مقرر شد این پهنه ها در شورای عالی محیط زیست تغییر کرده و خط تراز مربوط به حوزه زیست محیطی و شهرک های صنعتی پردیس از هم جدا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا فخاری استاندار تهران بعدازظهر امروز پس از جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد، در جمع خبرنگاران درخصوص مصوبات این نشست، اظهار کرد: امروز طی با بازدیدی که از کارگاه های تولیدی این شهرستان صورت گرفت مشکلات و موضوعات مختلف رصد شد که عمده مسائل مربوط به مشکلات امور مالیاتی این واحدها بود.

وی گفت: تصمیماتی در این جلسات اتخاذ شد تا فعالانی که پروانه اشتغال آنها از سوی اداره صمت صادر می شود، توسط اداره امور مالیاتی مورد قبول باشد تا برای محاسبه امور مالیاتی موارد صنفی و صنعتی مورد تایید قرار بگیرد.

استاندار تهران افزود: چگونگی رفع نیازمندی های حوزه زیرساختی برای شهرک هایی که در قالب لکه های صنعتی در آینده ساماندهی خواهند شد، جزو مصوبات این نشست بود تا تامین آب، برق، گاز و غیره این واحدها تسهیل شود.

تغییر پهنه بندی محیط زیست در پردیس فخاری ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که در تعارض با لکه های صنعتی بوده و در گذشته بدون کنترل شکل گرفته، تعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنه بندی محیط زیست پردیس تغییر می کند

پهنه بندی محیط زیست پردیس تغییر می کند