مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-12اقتصادي

مهار تورم توسط حوزه معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می شود


استاندار مرکزی با بیان اینکه تورم قیمت برخی از اقلام اساسی خوراکی قابل توجیه نیست، گفت: ما گوشت مورد نیاز چندین استان را تامین می کنیم و نبایستی قیمت گوشت در استان ما بالاتر از استان های دیگر باشد و باید با شتاب بیشتری برنامه هایی برای حل این معضل پیگیری و حل شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با بیان اینکه تورم قیمت برخی از اقلام اساسی خوراکی قابل توجیه نیست، گفت: ما گوشت مورد نیاز چندین استان را تامین می کنیم و نبایستی قیمت گوشت در استان ما بالاتر از استان های دیگر باشد و باید با شتاب بیشتری برنامه هایی برای حل این معضل پیگیری و حل شود.

فرزاد مخلص الائمه، 21 آبان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار کرد: جهاد کشاورزی و اداره آب و فاضلاب استان با وجود محدودیت های منابع و نیروی انسانی که دارند به صورت جهادی و شبانه روزی در بخش های خود تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در بحث اطلاع رسانی ضعیف هستند، گفت: برخی مدیران نیز از دستاوردهای خود بی اطلاع هستند که این موضوع قابل توجیه نیست.

گزارش آب و فاضلاب که در این جلسه ارائه شد، مملو از اطلاعات بود و بایستی مدیران دستگاه ها از اقدامات و دستاورد تمامی حوزه ها مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار تورم توسط حوزه معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می شود

مهار تورم توسط حوزه معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می شود