مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-13سياسي

کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور چه برنامه هایی برای هفته کتاب دارند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسیح لهراسبی؛ مدیر امور کتابخانه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به ستاد خبری سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: - مسیح لهراسبی گفت: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سراسر کشور به لحاظ گستره اجتماعی بسیار مطلوب است.

ما میان عشایر، روستاهای مرزی و.

کانون فرهنگی داریم و افراد مستعد و کتابخوانی در این کانون ها هستند که می توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند منوط به اینکه حمایت صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسیح لهراسبی؛ مدیر امور کتابخانه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به ستاد خبری سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی ما در کتابخانه های مساجد کشور متنوع است.

امسال نقش مایه هنری فعالیت ها را افزایش داده ایم.

به عنوان مثال برای هفته کتاب سی ویکم سرودی را در موضوع کتاب و کتابخوانی تولید و به کانون ها و کتابخانه های مساجد ابلاغ کردیم تا در این هفته در مراکز عمومی و مساجد اجرا کنند.

  وی با اشاره به اینکه از کتاب سرگذشت استعمار چهار نمایشنامه تولید شده و برای اجرا در سطح شهر در اختیار گروه های تئاتر و نمایش مساجد قرار گرفته است، ادامه داد: همچنین شنبه های کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور چه برنامه هایی برای هفته کتاب دارند؟

کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور چه برنامه هایی برای هفته کتاب دارند؟