مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-28سياسي

85 درصد رشته های دانشگاه پیام نور در حوزه علوم انسانی است


در حال حاضر قریب به 85 درصد رشته های دانشگاه پیام نور در حوزه علوم انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم تقی زاده، رییس دانشگاه پیام نور ظهر امروز  در دیدار با استاندار زنجان اظهار کرد: در آینده نزدیک همایش مدیران خانم در کشور برگزار می شود و با توجه به اینکه  دانشگاه پیام نور بیشترین مدیران خانم را در کشور دارد؛ دبیرخانه این همایش در پیام نور مستقر می شود.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به دیدگاه های مطرح شده درباره دانشگاه پیام نور در حوزه کوچک سازی، مجازی شدن و موضوعات مختلف دیگر گفت: به پیشنهاد دانشگاه پیام نور، مجموعه دانشگاه در این باره تصمیم گیری کرده و وضعیت را براساس حکمرانی آمایش آموزش عالی پایش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به دنبال درآمد پایدار است تا متکی به شهریه نباشد، افزود: ما به دنبال این هستیم که جذب دانشجوی ما 50 درصد در رشته های عمومی و تخصصی باشد.

تقی زاده دانشگاه پیام نور را فراگیرترین دانشگاه کشور به لحاظ دسترسی دانشجویان در دورترین مناطق به سیستم آموزشی اعلام کرد و گفت: به همین خاطر باید پیام نور در همین سطح گستره به لحاظ دسترسی فعالیت کند.

دانشجویان پیام نور خروجی های به درد بخوری دارد در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان  با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد رشته های دانشگاه پیام نور در حوزه علوم انسانی است

85 درصد رشته های دانشگاه پیام نور در حوزه علوم انسانی است