مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-09بين الملل

افشای طرح شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ «خیرت شکری» معاون پیشین دستگاه تحقیقات امنیت کشور مصر با افشای طرح شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعلام کرد که اسراییل به دنبال یافتن یک «وطن جایگزین» برای مردم فلسطین است تا کشور فلسطین .

- یک مقام امنیتی سابق مصر طرح شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت حمایت کشور های اروپایی علیه مردم فلسطین و کل منطقه عربی را فاش کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ خیرت شکری معاون پیشین دستگاه تحقیقات امنیت کشور مصر با افشای طرح شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعلام کرد که اسراییل به دنبال یافتن یک وطن جایگزین برای مردم فلسطین است تا کشور فلسطین را از ریشه نابود کند و فلسطینی ها به عنوان مردمی بدون سرزمین در کشور های مختلف عربی آواره شوند.

وی افزود، 7 اکتبر جرقه ای را روشن کرد که بر مبنای آن صحرای سینا و اردن به عنوان وطن جایگزین مردم غزه و کرانه باختری معرفی شوند و یا این مردم با داخل مصر و اردن همزیستی داشته باشند و نهایتا در بافت جمعیتی مصر و اردن ادغام شوند.

این یک پروژه آمریکایی-اسراییلی و تحت حمایت کشور های اروپایی است که مربوط به زمان حاضر نیست؛ بلکه سابقه طولانی در این زمینه وجود دارد و همه تلاش ها برای اجرای این پروژه شکست خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای طرح شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین

افشای طرح شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین