مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:372023-11-13سياسي

عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب در کتابخانه های عمومی کردستان


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، - ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد در کتابخانه های عمومی استان کردستان اجرا می شود.

معصومه حسنی خونسار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح عضویت رایگان به مدت سه روز و در روزهای 23، 24 و 25 آبان ماه در کتابخانه های عمومی استان کردستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در طرح عضویت رایگان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه عمومی متبوع خود به عضویت رایگان این نهاد فرهنگی درآیند و به مدت یک سال از خدمات آن بهره مند شوند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان، تصریح کرد: علاوه بر مراجعه حضوری، امکان عضویت به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه سامان به آدرس اینترنتی www.

samanpl.

ir نیز امکان پذیر است و افراد می توانند از طریق این سایت کد عضویت رایگان دریافت کنند.

حسنی خونسار ادامه داد: علاقه مندان پس از دریافت کد تخفیفی در روزهای 23، 24 و 25 آبان ماه سال جاری یه مدت یک ماه و تا 24 آذر ماه فرصت دارند با همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب در کتابخانه های عمومی کردستان

عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب در کتابخانه های عمومی کردستان