مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:202023-10-24بين الملل

فلسطین: گویی اسراییل مجوز نامحدودی برای بمباران و کشتار دریافت کرده است


وزارت خارجه فلسطین به شدت جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را که برای هجدهمین روز متوالی ادامه دارد، محکوم کرد.

- وزارت خارجه فلسطین به شدت جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را که برای هجدهمین روز متوالی ادامه دارد، محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد که این جنگ هر ساعت باعث کشتار تعداد بیشتری از غیرنظامیان فلسطینی و تخریب بخش های دیگری از نوار غزه می شود و خانه ها، برج ها، ساختمان ها و تاسیسات از جمله نهادهای آموزشی، درمانی و فرهنگی را با خاک یکسان می کند و حلقه کشتار بیشترین تعداد ممکن از شهروندان فلسطینی از جمله کودکان و زنان و کوچاندن افراد باقیمانده و تبدیل نوار غزه به زمین سوخته ای که امکان زندگی در آن نیست، تکمیل می کند.

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد تمامی این امور در سایه محرومیت شهروندان فلسطینی از پیش و پا افتاده ترین حقوق و نیازهای انسانی اساسیشان انجام می شود تا آنها به این باور برسند که باید به دنبال مکان دیگری برای زندگی بگردند.

وزارت خارجه فلسطین همچنین به شدت تشدید اقدامات نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان در تجاوزات ادامه دارشان علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس شرقی چه در زمینه موج بازداشت های گسترده، یورش ها، ایجاد رعب و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: گویی اسراییل مجوز نامحدودی برای بمباران و کشتار دریافت کرده است

فلسطین: گویی اسراییل مجوز نامحدودی برای بمباران و کشتار دریافت کرده است